علل گرفتگی عضلانی نارسایی کلیه چیست و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علل گرفتگی عضلانی نارسایی کلیه چیست و چگونه آن را درمان

علل گرفتگی عضلانی نارسایی کلیه چیست و چگونه TratarlaCuáles باعث گرفتگی عضلانی در بیماری های کلیوی و چگونه را درمان کنیم؟ گرفتگی عضلانی به عنوان یکی از نشانه های بیماری کلیه را تحت تاثیر قرار زندگی بیمار تا حد زیادی، بنابراین شما تعجب که چرا آنها از آن رنج می برند و aliviarlo.Aquí وجود دارد به هیچ وجه من به بعضی از اطلاعات به اشتراک بگذارید.

علل گرفتگی عضلانی در نارسایی کلیه چیست؟

کلسیم خون پایین

وقتی که کلیه ها کار نمی به طور معمول، فسفر اضافی تجمع در بدن، در نتیجه می تواند سطح پایین کلسیم در sangre.Como تولید یک نوع الکترولیت، کلسیم است که نزدیک به تحریک پذیری عصبی عضلانی مرتبط است.

عدم تعادل کلسیم و فسفر

به طور معمول، کلیه ها مسئول تولید فعال ویتامین D، که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تنظیم سوخت و ساز بدن بازی calcio.Sin اما زمانی که کلیه ها آسیب می بینند، کلسیم کمتر خواهد شد توسط روده جذب می شود می باشد. و این علت دیگر گرفتگی عضلانی است.

استفاده مدر

گاهی اوقات استفاده از مواد مخدر مانند فوروزماید ممکن است دفع کلسیم را افزایش می دهد، دلالت گرفتگی عضلانی.

سطوح بالای سموم اورمی

در مراحل پیشرفته بیماری کلیوی، سطوح بالایی از سموم اورمی می تواند سیستم عصبی را تحریک و در نتیجه سندرم پاهای بی قرار.

چگونه برای درمان گرفتگی عضلات بیماری کلیوی؟

میانجی ها گاهی اوقات، داروها مانند داروی مسکن می تواند مورد استفاده قرار گیرد به زنده درد، اما این ممکن است به اندازه کافی.

هنگامی که کلسیم -Suplemento مربوط به کمبود کلسیم یا عدم تعادل کلسیم و فسفر مکمل از غذاهای غنی از کلسیم ممکن است ضروری است.

-Restore عملکرد کلیوی اساسا برای مقابله با گرفتگی عضلانی، مهمترین گام برای بازگرداندن riñón.Tratamientos تابع به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سلول های بنیادی، و غیره می تواند گزینه خوبی است.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: